Productvoorraad is verspreid over verschillende locaties in Europa en de VS. Door de hoge vraag is actuele voorraadinformatie extra belangrijk. We ontwikkelden koppelingen met de voorraadsystemen van deze verzendpartijen, zodat voorraadinformatie real-time beschikbaar is en bestellingen automatisch kunnen worden verzonden.
De front-end is opgebouwd uit componenten. Door deze technische strategie is er aandacht voor alle onderdelen van de user interface, waardoor we een consistente en hoge kwaliteit gebruikerservaring realiseren. Dit resoneert met de kwaliteit van OppoSuits en onderscheidt de officiële webshop van die van resellers.
OppoSuits worden door veel bezoekers spontaan gekocht, dus is er continu aandacht voor het stroomlijnen van de customer journey. Zo hebben we het afrekenproces zo ontworpen de belangrijkste informatie (80/20) in één oogopslag zichtbaar is. Per land past het format van het adres aan naar de juiste invoervolgorde en worden automatisch de betaal- en verzendmethodes ingesteld.
Om sales-, marketing- en serviceprocessen te centraliseren voor particuliere en zakelijke klanten, heeft OppoSuits Netsuite geïntegreerd. We ontwikkelden de koppeling tussen Magento en dit ERP systeem, waarmee data (bestellingen, klantgegevens en voorraadinformatie) te alle tijden gesynchronseerd blijft.