KommaGo, met klanten als Transavia, ANWB wegenwacht en Van der Valk, heeft Reach Digital gekozen voor de ontwikkeling van een nieuw e-commerce platform. Als toonaangevende leverancier van hoogwaardige ICT- en AV-oplossingen voor de zakelijke markt, voorziet KommaGo zijn klanten van de benodigde technologische infrastructuur. KommaGo doet dit onder het motto “Techniek toegankelijk maken”, door innovatieve oplossingen en maatwerk te bieden via gespecialiseerde webshops.
Gedurende deze nauwe samenwerking, ontwikkelen we een b2b webshop met Magento als e-commerce backend. Het hoofddoel van het project is het realiseren van een optimale gebruikerservaring voor bestaande klanten en het implementeren van frisse ideeë (en learnings) ten behoeve van conversieoptimalisatie. De voornaamste thema’s en onderwerpen binnen het project bestaan uit:
Door te kiezen voor een headless benadering kan Kommago eenvoudig nieuwe tools en services, zoals marketing- of logistieke software, in het B2B platform integreren. Dit stelt hen in staat flexibel te reageren op marktdynamiek en de groeiende behoeften van de organisatie.